czwartek, 16 stycznia 2020

Przyszłość wita

Cześć i czołem...

Zacznijmy od tego, że wzięło mnie na wspominki, a więc festiwal żenady, braku znajomości interpunkcji i życia w świecie heteronormatywnych fików...

Także patrząc na, cholera wie skąd, wyświetlenia... I REALLY NEED TO KNOW: WHAT ARE YOU GUYS DOING HERE, FOR GODNESS SAKE?

 Ostatni post pojawił się... 5 lat temu? Czyli jak kończyłam gimnazjum, jak ten czas leci ;_;
A dziś wita was Resie z przyszłości, mająca na karku dwójkę z przodu, z pechem do nauczycieli/wykładowców z chemii i brakiem talentu do rysowania - jednym słowem: studentka inżynierii.

Przyznam, że czytając - przeglądając pobieżnie tbh - to oraz inne moje dzieła z okresu podstawówka-gimnazjum (2012 rok, zaczęła się moja przygoda z pisaniem... 2012!)  , to przyprawia mnie to nie tyle o napady  cringe'u, o ile śmiech i łezkę w oku.

Jednocześnie mój styl, mam wrażenie, nie zmienił się ANI TROCHĘ od tego czasu... dalej rzucam bezsensownymi, acz (sic!) górnolotnymi frazesami opisującymi, jaki to świat jest piękny, a monologi  potrafią zająć 3/4 rozdziału, a panowie syreny mogą nie być hetero.

Ta... nic się nie zmieniło.

 Cóż, jeżeli to jakimś cudem czytasz i nie minęło kolejne pięć lat - zapraszam do podzielenia się swoją historią, JAK DO JASNEJ CHOLERY TUTAJ TRAFIŁ*Ś?!

Ps. Nadal działam na Wattpadzie jako: DanterNicholson; a jak ktoś chce pooglądać śmieszne filmiki z pingwinem pingu to folllow me on twitter @ascetyczna (ta, Jeffree Star na ikonce).

No to podsumowując... DO ZOBACZENIA ZA KOLEJNE 5 LAT :D


SEE YA GUYS.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz