poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Podsumowanie i pożegnanie

 W tym roku prawie całkowicie zakończyłam moją działalność na bloggerze. Wszystkie opowiadania tworzę teraz na wattpadzie, tam też przeniosłam Kronikę Nocnych Łowców oraz Pogromców Otchłani. Wyjaśniłam tam również, dlaczego nie pojawi się kontynuacja Kroniki.  Jeżeli ktoś nadal tu bywa, a myślę że tak bo wyświetlenia wciąż rosną, to serdecznie zapraszam n mój profil na wtt:

 

Danter Nicholson 

 

Tam oprócz moich  bloggerowych "dzieu" znajdziecie również dwie inne książki - fanfiction o Niallu Horanie oraz autorskie opowiadanie pt. "Miłość przez wieki". 
 Poza tym chciałabym z całego serca podziękować wszystkim osobą, które przyczyniły się do chociaż tej krótkiej opowieści. Zakończenie zostawiam otwarte, dla was. Swoje propozycje możecie zostawiać w komentarzach :D 

Jeśli jednak jesteście ciekawi, jak ja chciałam to  zakończyć... zapraszam na Kronikę na wtt - tam wszystko wyjaśniam. 

Podsumowując...




Dziękuję za wszystkie wyświetlenia i komentarze, ale po 6 latach na blogerze... żegnam się.

SZUKAJCIE MNIE NA WATTPADZIE :DD

1 komentarz:

  1. Kurde szkoda że usunęłam całkowicie Kronikę z Wattpada bo sama już nie pamiętam, co ja tu dalej wymyśliłam 😅 - R

    OdpowiedzUsuń